Regulamin

REGULAMIN

I Warunki ogólne

1. Strona internetowa znajdująca się pod adresem www.na2pietrze.pl umożliwia składanie zamówień za pośrednictwem Internetu. Złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej www.na2pietrze.pl oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

2. Strona www.na2pietrze.pl jest prowadzona przez firmę:

PRACOWNIA NA 2 PIĘTRZE Magdalena Kornacka

ul. Żeromskiego 9, 96-500 Sochaczew

NIP: 837-171-40-40

tel.: 696-356-011

e-mail: magda.kornacka@na2pietrze.pl

 

II. Składanie i realizacja zamówień

3. Celem złożenia zamówienia należy kliknąć guzik „ZAMAWIAM”, znajdujący się pod każdym produktem dostępnym w  ofercie. Po jego kliknięciu pojawi się krótki formularz, który należy uzupełnić i wysłać jako potwierdzenie złożenia zamówienia.  Dla produktów takich jak: zaproszenia, winietki, zawieszki i pudełeczka podziękowania dla gości określona jest minimalna ilość zamówienia i wynosi 30 sztuk.

4. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, jednak PRACOWNIA czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

5. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo szczegółowy formularz pozwalający na określenie wszystkich elementów zamówienia. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie tegoż formularza oraz uregulowanie płatności zgodnie z wyceną.

6. Płatność może być dokonana zaraz po złożeniu zamówieniu, ale nie później niż z chwilą akceptacji projektów. W przypadku deklaracji odbioru osobistego możliwe jest uiszczenie zadatku w wysokości min. 30% wartości zamówienia i uregulowanie pozostałej sumy przy odbiorze.  Płatności proszę dokonywać na konto:

PRACOWNIA NA 2 PIĘTRZE Magdalena Kornacka

ul. H. Sawickiej 10/5, 96-500 Sochaczew

Bank Pekao S.A. o. w Sochaczewie

nr rachunku: 28 1240 1822 1111 0010 5150 0961

W tytule przelewu proszę o podanie imienia i nazwiska zamawiającego.

6a. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma Pracownia na 2 piętrze zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

7. W przypadku braku kontaktu z zamawiającym, braku wpłaty lub akceptacji projektów, zamówienie może być anulowane.

 

III. Termin realizacji i koszty wysyłki

8. W ciągu 24 h od złożenia zamówienia (liczą się dni robocze) otrzymają Państwo  formularz zamówienia – należy go wypełnić i odesłać, następnie w ciągu 5 dni roboczych zostaje przygotowany projekt (lub projekty) składu tekstu, które zostają do Państwa wysłane w formie plików pdf.  Po otrzymaniu projektu należy go zaakceptować lub zgłosić poprawki/uwagi. Zgłaszane poprawki nanoszone są na bieżąco w terminie nie dłuższym niż 24h. Do właściwej realizacji zamówienie przystępuję po ostatecznej akceptacji zmówienia oraz uregulowaniu płatności.

9. Termin realizacji zamówienia to od 10 do 15 dni roboczych od zaakceptowania projektu do druku i uregulowania płatności (chyba, że opis produktu stanowi inaczej). Do terminu realizacji nie zalicza się czasu doręczenia przesyłki przez przewoźnika.

W przypadku łączenia zamówień z innymi produktami, np. dodatkami ślubnymi czas realizacji może się nieznacznie wydłużyć i ustalany jest indywidualnie.

10. Zamówienia są wysłane za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS  na adres podany w formularzu. W dniu wysyłki zostaną Państwo poinformowani o jej dokonaniu.

Koszt przesyłki kurierskiej to 18 zł

11. Możliwy jest także odbiór osobisty w pracowni.

 

IV. Próbki zaproszeń

12. Aby zamówić próbkę zaproszenia należy przy interesującym Państwa modelu zaproszenia kliknąć guzik „PRÓBKA” i wypełnić krótki formularz. Próbki nie są personalizowane, zawierają przykładowe teksty, losową czcionkę i grafikę.

13. Można zamówić dowolną ilość próbek. Koszt próbki lub próbek to cena wybranego zaproszenia lub zaproszeń plus koszt przesyłki 7,00 zł.  Próbki zaproszeń wysyłane są w każdy poniedziałek za pośrednictwem Poczty Polskiej, listem poleconym priorytetowym (warunkiem wysłania próbek jest zaksięgowanie wpłaty).

14. Istnieje także możliwość obejrzenia zaproszeń „na żywo” pod adresem: PRACOWNIA NA 2 PIĘTRZE Magdalena Kornacka, Sochaczew 96-500 , ul. Żeromskiego 9. Sugerowane jest wcześniejsze ustalenie terminu spotkania.

 

V. Dodatkowe usługi i opłaty

15. W opisie każdego produktu jest szczegółowo wymienione co wchodzi w cenę, a co jest płatne dodatkowo.  Czasami możliwe jest wprowadzenie do wzorów modyfikacji zgodnych z życzeniem klienta, wówczas ceny ustalane są indywidualnie.

16. Po realizacji właściwego zamówienia istnieje możliwość domówienia dodatkowych sztuk zaproszeń czy winietek, jednak minimalna ich  liczba to 10 sztuk. Celem domówienia wybranego produktu proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.

 

VI. Reklamacje

17. Akceptacja do druku oznacza wolę realizacji zgodnie z zaakceptowanym projektem, dlatego należy dokładnie sprawdzić poprawność treści w projekcie. Zamówienia zrealizowane zgodnie z zaakceptowanym projektem traktowane są jako prawidłowo zrealizowane i ewentualne literówki, czy inne błędy merytoryczne znalezione po wydruku nie podlegają reklamacji.

18. Po otrzymaniu paczki należy sprawdzić zgodność realizacji z zamówieniem, ewentualne nieprawidłowości merytoryczne, ilościowe, czy jakościowe należy zgłosić w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania paczki.

19. Nie ma możliwości zwrotu zamówionych przedmiotów jeśli były one spersonalizowane lub wykonane na zamówienia.

 

Nazwa zamawianego artykułu

Ilość

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Adres do wysyłki (wymagane)

Telefon kontaktowy (wymagane)

Uwagi

Nazwa zamawianego artykułu (próbka)

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon kontaktowy (wymagane)

Adres do wysyłki (wymagane)

Uwagi